Blog Sun Group

Reklama display w AdWords? Z czym to się je?

Reklama display w AdWords? z czym to się je?

Każda firma chce, by jej strona WWW była najlepsza, miała najwięcej odwiedzin oraz by jej współczynnik konwersji był możliwie najlepszy. Aby jednak to było możliwe, potrzebne jest nieco działań marketingowych. Jeżeli już odkryłeś system Google AdWords, musisz koniecznie poznać reklamy display, które możesz za jego pośrednictwem emitować. Z tego tekstu dowiesz się, jakie są największe zalety tego typu promocji.

Czytaj dalej »

5 dobrych praktyk, zabezpieczających Twoją stronę WWW

5 dobrych praktyk, zabezpieczających Twoją stronę

Jeżeli prowadzisz e-biznes i strona internetowa jest kluczowym medium, z którego korzystają Twoi klienci, dobrze jest, jeśli odpowiednio ją zabezpieczasz. Nie zdajesz sobie bowiem sprawy, jak łatwo jest wpaść w ręce hakera i stracić panowanie nad serwisem. Z tego tekstu dowiesz się, w jaki sposób możesz łatwo uchronić się przed atakami i spać spokojnie.

Czytaj dalej »

Remarketing, czyli śladami zaginionego klienta

Remarketing, czyli śladami zaginionego klienta

Jeżeli posiadasz sklep internetowy, zapewne wiesz, jak trudno jest nakłonić klienta do wykonania konkretnego celu na Twojej stronie. Niejednokrotnie bywa tak, że użytkownik przegląda kategorię produktową, dobiera rozmiar oraz kolor produktu a w ostatniej chwili rezygnuje z zakupu i opuszcza stronę. Przyczyn takiego zachowania może być wiele, ale istotniejsze jest to, jak na nowo dotrzeć do tego klienta i sprawić, by dokończył, proces, który zaczął? Tego dowiesz się z poniższego tekstu.

Czytaj dalej »

Kiedy strona one-page jest dobrym rozwiązaniem?

Kiedy strona one-page jest dobrym rozwiązaniem?

Firmowa strona internetowa to podstawa. To wie każdy i nie trzeba o tym przekonywać żadnego przedsiębiorcy. Istnieje jednak kilka możliwości, jeśli chodzi o budowę firmowej witryny. Dwie najpopularniejsze z nich to zwykła strona z klasycznymi zakładkami oraz strona typu one-page. Czym jest i kiedy opłaca się zastosować drugą opcję? Więcej dowiesz się z tego tekstu.

Czytaj dalej »

Jak wybrać domenę strony internetowej?

Jak wybrać domenę strony internetowej?

Nazwa strony internetowej to element, który może okazać się kluczowy w procesie promocji oraz liczby odwiedzin Twojej witryny. Dlatego właśnie domena, którą wybierzesz, powinna być odpowiednio dobrana do charakteru Twojej firmy. Z tego tekstu dowiesz się, jaka powinna być dobra domena strony internetowej.

Czytaj dalej »

Rozpocznijmy współpracę, która odmieni Twoją markę!

Napisz do nas
Agencja Interaktywna Sun Group - Zapraszamy do współpracy!