Blog Sun Group

4 sposoby na zdobycie ruchu na stronie

4 sposoby na zdobycie ruchu na stronie

Ludzie zakładają strony internetowe z wielu różnych powodów. Jedni chcą dzielić się swoją wiedzą na konkretny temat, innym marzy się zwiększenie sprzedaży i poprawienie swoich zarobków. Niezależnie jednak od celu, jaki przyświeca twórcy strony internetowej, bardzo ważny jest ruch. Ten czynnik jest niezwykle ważny, ponieważ daje wiedzę na temat tego, kto i w jakiej ilości odwiedza daną witrynę. W tym tekście poznasz kilka sposobów na skierowanie ruchu na Twój internetowy adres.

Czytaj dalej »

Black Hat SEO, czyli czego unikać pozycjonując stronę?

Black Hat SEO, czyli czego unikać pozycjonując stronę?

Pozycjonowanie ma wiele oblicz. Jest to proces, który wymaga wiedzy, doświadczenia oraz przede wszystkim cierpliwości. Niestety, ale czasami to właśnie tej ostatniej cechy brakuje początkującym pozycjonerom oraz przedsiębiorcom, promującym swoje strony WWW na własną rękę. Właśnie w takich momentach bardzo często korzystają z Black Hat SEO, czyli zbioru praktyk, które są zakazane, ale też dają szybkie efekty. Z tego tekstu dowiesz się, jakie są najpopularniejsze metody “czarnego” SEO.

Czytaj dalej »

Nowość od Google - narzędzie do promowania lokalnych firm

Nowość od Google - narzędzie do promowania lokalnych firm

Jesteś właścicielem małej lub średniej firmy i zależy Ci na poszerzeniu grona lokalnych odbiorców? Google przygotowało coś właśnie dla Ciebie. Chodzi o bezpłatną usługę Google posts, która pozwoli Ci dotrzeć poprzez wyszukiwarkę do stałych klientów i poinformować nowych odbiorców o promocjach, produktach i wydarzeniach. Z tego tekstu dowiesz się czym dokładnie jest usługa Google posts i jak z niej skorzystać.

Czytaj dalej »

Współpraca z blogerami - czy można na niej zarobić?

Współpraca z blogerami ? czy można na niej zarobić?

Blogerzy to obecnie jedna z najbardziej wpływowych grup w Internecie. Codziennie tysiące użytkowników inspiruje się swoimi ulubionymi blogerami i kupuje towary lub usługi, które polecają. Blogerzy mają również inną zaletę – są idealnymi dostawcami wartościowych treści, co przydaje się w pozycjonowaniu i budowaniu marki. Z tego tekstu dowiesz się, jak od kuchni wygląda praca z blogerami.

Czytaj dalej »

Influencer marketing - co to takiego?

Influencer marketing - co to takiego?

Na pewno znasz tę sytuację – chcesz kupić nowy komputer i zastanawiasz się, który model wybrać. Nagle natrafiasz na recenzję lub filmik na YouTube przedstawiający zalety i wady modelu, który Cię interesuje. Pod wpływem opinii autora podejmujesz ostateczną decyzję i decydujesz się na zakup tego konkretnego komputera. Możesz tego nie wiedzieć, ale tak właśnie wygląda influencer marketing.

Czytaj dalej »

Reklama Gmail - czy coś daje?

Reklama Gmail - czy coś daje?

Skuteczna reklama w Internecie to marzenie niejednego przedsiębiorcy, chcącego rozszerzyć swoją działalność i podnieść zyski. Gdzie jednak należy się pokazywać, by dotrzeć do jak największej ilości użytkowników? Odpowiedź jest prosta – poczta Gmail. Dowiedz się więcej o tej formie reklamy.

Czytaj dalej »

Targetowanie reklam w AdWords

Targetowanie reklam w AdWords

W marketingu internetowym niezwykle ważne jest to, by trafić do użytkowników, którzy są potencjalnie zainteresowani promowanymi produktami lub usługami. Jak się okazuje, nie jest to takie proste, jak mogłoby się wydawać. Jednak dzięki platformie reklamowej AdWords określenie grupy docelowej staje się nieco mniej skomplikowane. Z tego tekstu dowiesz się więcej na temat targetowania reklam w Google AdWords.

Czytaj dalej »

Jak powinien wyglądać zoptymalizowany pod SEO blog?

Jak powinien wyglądać zoptymalizowany pod SEO blog

Blog to idealne narzędzie marketingowe do zwiększania widoczności Twojej strony internetowej. Blogi są bardzo często wykorzystywane przez pozycjonerów, którzy widzą w nich ogromny potencjał. Jak powinien być zoptymalizowany blog Twojej firmy, by był nie tylko atrakcyjny dla czytelnika, ale i dla robotów Google odpowiedzialnych za pozycjonowanie? Poznaj 5 najważniejszych elementów.

Czytaj dalej »

Usługa Google Moja Firma? Co to takiego?

Usługa Google Moja Firma? co to takiego?

Jeżeli jesteś właścicielem firmy, z całą pewnością zależy Ci na tym, aby była ona widoczna dla klientów i żeby mogli znaleźć w Internecie jak najwięcej informacji o jej funkcjonowaniu. Z pomocą przyszło narzędzie – Google Moja Firma. Dzięki niemu potencjalni klienci już nigdy nie będą mieli problemu ze znalezieniem Twojego przedsiębiorstwa. Dowiedz się o nim więcej.

Czytaj dalej »

Pozycjonowanie i SEO. Jaka jest różnica?

Pozycjonowanie i SEO. Jaka jest różnica?

Pozycjonowanie i SEO to obecnie w świadomości wielu użytkowników Internetu dwie nazwy określające to samo zjawisko. Wbrew pozorom jest to jednak błędne przeświadczenie, które może powodować pewne nieporozumienia pomiędzy Tobą a pozycjonerem, który dla Ciebie pracuje. Czym więc jest SEO, a czym pozycjonowanie i czy cokolwiek łączy te dwa pojęcia? Wszystkiego dowiesz się z tego tekstu.

Czytaj dalej »

Rozpocznijmy współpracę, która odmieni Twoją markę!

Napisz do nas
Agencja Interaktywna Sun Group - Zapraszamy do współpracy!