Blog Sun Group

Targetowanie reklam w AdWords

Targetowanie reklam w AdWords

W marketingu internetowym niezwykle ważne jest to, by trafić do użytkowników, którzy są potencjalnie zainteresowani promowanymi produktami lub usługami. Jak się okazuje, nie jest to takie proste, jak mogłoby się wydawać. Jednak dzięki platformie reklamowej AdWords określenie grupy docelowej staje się nieco mniej skomplikowane. Z tego tekstu dowiesz się więcej na temat targetowania reklam w Google AdWords.

Czytaj dalej »

Jak powinien wyglądać zoptymalizowany pod SEO blog?

Jak powinien wyglądać zoptymalizowany pod SEO blog

Blog to idealne narzędzie marketingowe do zwiększania widoczności Twojej strony internetowej. Blogi są bardzo często wykorzystywane przez pozycjonerów, którzy widzą w nich ogromny potencjał. Jak powinien być zoptymalizowany blog Twojej firmy, by był nie tylko atrakcyjny dla czytelnika, ale i dla robotów Google odpowiedzialnych za pozycjonowanie? Poznaj 5 najważniejszych elementów.

Czytaj dalej »

Usługa Google Moja Firma? Co to takiego?

Usługa Google Moja Firma? co to takiego?

Jeżeli jesteś właścicielem firmy, z całą pewnością zależy Ci na tym, aby była ona widoczna dla klientów i żeby mogli znaleźć w Internecie jak najwięcej informacji o jej funkcjonowaniu. Z pomocą przyszło narzędzie – Google Moja Firma. Dzięki niemu potencjalni klienci już nigdy nie będą mieli problemu ze znalezieniem Twojego przedsiębiorstwa. Dowiedz się o nim więcej.

Czytaj dalej »

Pozycjonowanie i SEO. Jaka jest różnica?

Pozycjonowanie i SEO. Jaka jest różnica?

Pozycjonowanie i SEO to obecnie w świadomości wielu użytkowników Internetu dwie nazwy określające to samo zjawisko. Wbrew pozorom jest to jednak błędne przeświadczenie, które może powodować pewne nieporozumienia pomiędzy Tobą a pozycjonerem, który dla Ciebie pracuje. Czym więc jest SEO, a czym pozycjonowanie i czy cokolwiek łączy te dwa pojęcia? Wszystkiego dowiesz się z tego tekstu.

Czytaj dalej »

Czym jest konwersja i po co ją zwiększać?

Czym jest konwersja i po co ją zwiększać?

Konwersja to temat, który spędza sen z powiek wszystkim właścicielom sklepów internetowych. Cały czas o nią walczą i starają się podnieść jej wskaźnik. Co jednak kryje się za tą tajemniczą nazwą i dlaczego bezwzględnie powinno się dbać o wzrost współczynnika konwersji? Wszystkiego dowiesz się z tego tekstu.

Czytaj dalej »

Jaka jest różnica pomiędzy SEM a SEO?

Jaka jest różnica pomiędzy SEM a SEO?

Marketing internetowy to obecnie element, bez którego nie da się funkcjonować i mieć odnoszącą sukcesy firmę. Niemal każdy przedsiębiorca, któremu zależy na rozwoju, decyduje się na stworzenie strony internetowej i zwiększaniu jej widoczności w sieci. W jaki sposób przebiega jednak ten proces, czym jest SEO i SEM i jaki mają związek ze zwiększeniem widoczności? Więcej dowiesz się z tego tekstu.

Czytaj dalej »

Czy warto korzystać z gotowych systemów CMS?

Czy warto korzystać z gotowych systemów CMS?

W internecie jest wiele darmowych rozwiązań systemów do zarządzania treścią na stronie (CMS - z ang. Content Managment System). Najpopularniejszymi z nich są Wordpress oraz Joomla. Według statystyk prawie co druga strona w internecie jest oparta o jeden z tych systemów. Czy warto z nich korzystać? Czy jest to dobre rozwiązanie? Jakie zagrożenia są z nimi związane? Na te i inne pytania staramy się odpowiedzieć.

Czytaj dalej »

Optymalizacja stron mobilnych - jak to robić?

Optymalizacja stron mobilnych - jak to robić?

Obecnie szacuje się, że 75% wszystkich użytkowników Internetu posiada urządzenia mobilne i korzysta z nich do przeglądania sieci. Nie zawsze jednak jest to możliwe ze względu na słabo dopasowane do wymogów tego typu urządzeń stron WWW. Czasami nie radzą sobie one z obsługą telefonów i tabletów, co skutecznie zniechęca użytkowników do odwiedzania takich witryn. W jaki sposób więc zoptymalizować stronę pod urządzenia mobilne? Z tego tekstu dowiesz się więcej na ten temat.

Czytaj dalej »

Czy warto inwestować w szablony Allegro?

Czy warto inwestować w szablony Allegro

Sprzedaż na Allegro bardzo często przypomina polowanie na klienta. W tym najpopularniejszym serwisie aukcyjnym panuje tak duża konkurencja, że nie do końca wiadomo, jak zachęcić potencjalnego klienta do zakupu. Podstawowym wabikiem jest oczywiście cena, ale czy wygląd aukcji też jest ważny? Z tego tekstu dowiesz się, czy warto inwestować w szablony Allegro.

Czytaj dalej »

Google Shop? Czy warto skorzystać?

Google Shop? Czy warto skorzystać?

Google Shop to opcja, która funkcjonuje w Polsce już od kilku lat. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na skorzystanie z tego typu reklamy, ale czy Google Shop jest naprawdę skuteczny? Czy rzeczywiście wspiera e-commerce i podnosi sprzedaż produktów? Wszystkiego dowiesz się z tego tekstu. 

Czytaj dalej »

Rozpocznijmy współpracę, która odmieni Twoją markę!

Napisz do nas
Agencja Interaktywna Sun Group - Zapraszamy do współpracy!