Blog Sun Group

One page dla Twojej firmy - czy warto?

One page dla Twojej firmy - czy warto?

Do niedawna większość stron internetowych wyglądała podobnie. Menu, podstrony a na nich tekst ze zdjęciami. Technologia rozwija się jednak tak szybko, że to, co wczoraj było szczytem designu, dzisiaj jest zaledwie “do przyjęcia”. Dzisiaj opowiemy Ci nieco o stronach internetowych typu one page i pomożemy zdecydować, czy to dobry pomysł na firmową witrynę.

Czytaj dalej »

Edycja postów na FB w dobie wielkich zmian

Edycja postów na FB w dobie wielkich zmian

Facebook przeszedł ostatnimi czasy wiele zmian, które mocno wpłynęły na komfort użytkowania tego serwisu, szczególnie dla firmowych stron. Dużym przewrotem było uniemożliwienie edycji linków zawartych w postach po opublikowaniu. W tym tekście opowiemy Ci nieco więcej o tej zmianie.

Czytaj dalej »

Certyfikaty SSL, czy warto używać?

sungroup-post-BLOG-PION.jpg

Założenie firmowej strony internetowej wiąże się z podjęciem kilku ważnych decyzji, które mogą rzutować na funkcjonowanie witryny oraz jej bezpieczeństwo. Jednym z takich elementów jest certyfikat SSL, o który coraz częściej swoich klientów pytają agencje hostingowe. W tym tekście opowiemy Ci, czym dokładnie jest certyfikat oraz kiedy warto go używać.

Czytaj dalej »

Darmowe linki? Czy to możliwe?

Darmowe linki - czy to możliwe

Linkowanie to szereg czynności, które powinny być bardzo ważne dla każdego pozycjonera. Bez linków, prowadzących do strony, Google nie uzna jej za atrakcyjną i nie umieści wysoko w wynikach wyszukiwania. Link building może być jednak kosztowny, co jest główną przyczyną, przez którą cała masa początkujących pozycjonerów odpuszcza sobie tę dziedzinę. W tym tekście poznasz 5 nietypowych sposobów na zdobycie wartościowych linków, prowadzących do Twojej strony.

Czytaj dalej »

Czym są rozszerzenia reklam Google?

Czym są rozszerzenia reklam Google?

System AdWords to obecnie jedna z najpopularniejszych platform sprzedażowych na świecie. Przedsiębiorcy na całym globie korzystają z tej metody promocji. W zamian dostają wzrost zysków oraz poszerzenie bazy potencjalnych klientów. AdWords jednak, stale się rozwija i specjaliści z Google wprowadzają do systemu wiele udoskonaleń. Wartymi uwagi są rozszerzenia reklam.

Czytaj dalej »

Poznaj kilka rad, jak pozycjonować sklep internetowy

Poznaj kilka rad, jak pozycjonować sklep internetowy

Sklep internetowy to specyficzna forma biznesu. Nie można jej więc porównywać do prowadzenia zwyczajnej strony internetowej. Różnice widać szczególnie w przypadku pozycjonowania. W tym tekście damy Ci kilka rad na temat tego, jak pozycjonować sklep internetowy, aby szybko uzyskać pożądane efekty w postaci wysokich pozycji w wyszukiwarce Google.

Czytaj dalej »

Teksty SEO, czyli jakie?

Teksty SEO, czyli jakie?

Często w kontekście pozycjonowania słyszy się o tekstach zoptymalizowanych “pod wyszukiwarkę”. Mało kto jednak zdaje sobie sprawę, jak powinny wyglądać i być zbudowane skuteczne teksty tak by zainteresowały roboty indeksujące Google. W tym tekście poznasz kilka cennych wskazówek, dzięki którym Twoje teksty będą o wiele lepsze.

Czytaj dalej »

Czym jest landing page i jak go pozycjonować?

Czym jest landing page i jak go pozycjonować?

Landing page to bardzo popularna metoda promocji usług i produktów, szczególnie wtedy, gdy niepotrzebna jest pełnowymiarowa strona internetowa. Jest to również twór, który pozycjonuje się nieco inaczej niż tradycyjną witrynę. W tym tekście opowiemy Ci, czym dokładnie jest landing page i jak zabrać się za pozycjonowanie takiego rozwiązania.

Czytaj dalej »

Wskaźnik CTR - co może zrobić dla Twojej strony?

Wskaźnik CTR - co może zrobić dla Twojej strony?

Każdy reklamodawca w systemie Google AdWords zastanawia się, w jaki sposób skutecznie sprawdzić efektywność swojej kampanii. Jest przecież tak wiele czynników, które mogą wpływać na skuteczność, że łatwo się w nich pogubić. Najważniejszym jednak jest CTR, która daje realne i precyzyjne wyniki dotyczące tego, ile warta jest kampania. W tym tekście dowiesz się, czym jest CTR i w jaki sposób można go poprawić.

Czytaj dalej »

Dlaczego warto przeprowadzić audyt SEO?

Dlaczego warto przeprowadzić audyt SEO

Pozycjonowanie to oprócz szeregu czynności technicznych również zbieranie danych i analizowanie ich. Do tego właśnie potrzebny jest audyt SEO, który musi być przeprowadzony przed rozpoczęciem każdej współpracy z firmą pozycjonerską. Z tego artykułu dowiesz się, co może dać Ci dobrze przygotowany audyt SEO. Sprawdź, po co przeprowadza się audyt i jakie dane można z niego uzyskać.

Czytaj dalej »

Rozpocznijmy współpracę, która odmieni Twoją markę!

Napisz do nas
Agencja Interaktywna Sun Group - Zapraszamy do współpracy!