Blog Sun Group

4 najczęstsze błędy w kampaniach AdWords

4 najczęstsze błędy w kampaniach AdWords

Kampania Adwords to duże wyzwanie dla każdego marketera. Pomimo tego, że system reklamowy Google na pierwszy rzut oka nie jest bardzo skomplikowany to poprawna konfiguracja kampanii może przynieść początkującemu użytkownikowi nieco kłopotów. Dzisiaj opowiemy Ci o 4 najpopularniejszych błędach, które można spotkać w kampaniach AdWords.

Czytaj dalej »

Dlaczego warto wprowadzić firmę na Instagram?

Dlaczego warto wprowadzić firmę na Instagram

Instagram to portal społecznościowy, który zrzesza prawie 600 milionów użytkowników, co jest powalającym wynikiem. Powoli dochodzimy do momentu, w którym hegemonia panującego ciężką ręką Facebooka się skończy. Pretendentem do tronu jest obecnie Instagram i to najprawdopodobniej ten portal stanie się obowiązkowym elementem strategii marketingowej niemal każdej firmy. Widać to po znacznym wzroście liczby firmowych stron. Dzisiaj dowiesz się, dlaczego warto, żeby Twoje przedsiębiorstwo udzielało się na Instagramie.

Czytaj dalej »

One page dla Twojej firmy - czy warto?

One page dla Twojej firmy - czy warto?

Do niedawna większość stron internetowych wyglądała podobnie. Menu, podstrony a na nich tekst ze zdjęciami. Technologia rozwija się jednak tak szybko, że to, co wczoraj było szczytem designu, dzisiaj jest zaledwie “do przyjęcia”. Dzisiaj opowiemy Ci nieco o stronach internetowych typu one page i pomożemy zdecydować, czy to dobry pomysł na firmową witrynę.

Czytaj dalej »

Edycja postów na FB w dobie wielkich zmian

Edycja postów na FB w dobie wielkich zmian

Facebook przeszedł ostatnimi czasy wiele zmian, które mocno wpłynęły na komfort użytkowania tego serwisu, szczególnie dla firmowych stron. Dużym przewrotem było uniemożliwienie edycji linków zawartych w postach po opublikowaniu. W tym tekście opowiemy Ci nieco więcej o tej zmianie.

Czytaj dalej »

Certyfikaty SSL, czy warto używać?

sungroup-post-BLOG-PION.jpg

Założenie firmowej strony internetowej wiąże się z podjęciem kilku ważnych decyzji, które mogą rzutować na funkcjonowanie witryny oraz jej bezpieczeństwo. Jednym z takich elementów jest certyfikat SSL, o który coraz częściej swoich klientów pytają agencje hostingowe. W tym tekście opowiemy Ci, czym dokładnie jest certyfikat oraz kiedy warto go używać.

Czytaj dalej »

Darmowe linki? Czy to możliwe?

Darmowe linki - czy to możliwe

Linkowanie to szereg czynności, które powinny być bardzo ważne dla każdego pozycjonera. Bez linków, prowadzących do strony, Google nie uzna jej za atrakcyjną i nie umieści wysoko w wynikach wyszukiwania. Link building może być jednak kosztowny, co jest główną przyczyną, przez którą cała masa początkujących pozycjonerów odpuszcza sobie tę dziedzinę. W tym tekście poznasz 5 nietypowych sposobów na zdobycie wartościowych linków, prowadzących do Twojej strony.

Czytaj dalej »

Czym są rozszerzenia reklam Google?

Czym są rozszerzenia reklam Google?

System AdWords to obecnie jedna z najpopularniejszych platform sprzedażowych na świecie. Przedsiębiorcy na całym globie korzystają z tej metody promocji. W zamian dostają wzrost zysków oraz poszerzenie bazy potencjalnych klientów. AdWords jednak, stale się rozwija i specjaliści z Google wprowadzają do systemu wiele udoskonaleń. Wartymi uwagi są rozszerzenia reklam.

Czytaj dalej »

Poznaj kilka rad, jak pozycjonować sklep internetowy

Poznaj kilka rad, jak pozycjonować sklep internetowy

Sklep internetowy to specyficzna forma biznesu. Nie można jej więc porównywać do prowadzenia zwyczajnej strony internetowej. Różnice widać szczególnie w przypadku pozycjonowania. W tym tekście damy Ci kilka rad na temat tego, jak pozycjonować sklep internetowy, aby szybko uzyskać pożądane efekty w postaci wysokich pozycji w wyszukiwarce Google.

Czytaj dalej »

Teksty SEO, czyli jakie?

Teksty SEO, czyli jakie?

Często w kontekście pozycjonowania słyszy się o tekstach zoptymalizowanych “pod wyszukiwarkę”. Mało kto jednak zdaje sobie sprawę, jak powinny wyglądać i być zbudowane skuteczne teksty tak by zainteresowały roboty indeksujące Google. W tym tekście poznasz kilka cennych wskazówek, dzięki którym Twoje teksty będą o wiele lepsze.

Czytaj dalej »

Czym jest landing page i jak go pozycjonować?

Czym jest landing page i jak go pozycjonować?

Landing page to bardzo popularna metoda promocji usług i produktów, szczególnie wtedy, gdy niepotrzebna jest pełnowymiarowa strona internetowa. Jest to również twór, który pozycjonuje się nieco inaczej niż tradycyjną witrynę. W tym tekście opowiemy Ci, czym dokładnie jest landing page i jak zabrać się za pozycjonowanie takiego rozwiązania.

Czytaj dalej »

Rozpocznijmy współpracę, która odmieni Twoją markę!

Napisz do nas
Agencja Interaktywna Sun Group - Zapraszamy do współpracy!