Blog Sun Group

Pozycjonowanie i SEO. Jaka jest różnica?

Pozycjonowanie i SEO. Jaka jest różnica?

Pozycjonowanie i SEO to obecnie w świadomości wielu użytkowników Internetu dwie nazwy określające to samo zjawisko. Wbrew pozorom jest to jednak błędne przeświadczenie, które może powodować pewne nieporozumienia pomiędzy Tobą a pozycjonerem, który dla Ciebie pracuje. Czym więc jest SEO, a czym pozycjonowanie i czy cokolwiek łączy te dwa pojęcia? Wszystkiego dowiesz się z tego tekstu.

Czytaj dalej »

Czym jest konwersja i po co ją zwiększać?

Czym jest konwersja i po co ją zwiększać?

Konwersja to temat, który spędza sen z powiek wszystkim właścicielom sklepów internetowych. Cały czas o nią walczą i starają się podnieść jej wskaźnik. Co jednak kryje się za tą tajemniczą nazwą i dlaczego bezwzględnie powinno się dbać o wzrost współczynnika konwersji? Wszystkiego dowiesz się z tego tekstu.

Czytaj dalej »

Jaka jest różnica pomiędzy SEM a SEO?

Jaka jest różnica pomiędzy SEM a SEO?

Marketing internetowy to obecnie element, bez którego nie da się funkcjonować i mieć odnoszącą sukcesy firmę. Niemal każdy przedsiębiorca, któremu zależy na rozwoju, decyduje się na stworzenie strony internetowej i zwiększaniu jej widoczności w sieci. W jaki sposób przebiega jednak ten proces, czym jest SEO i SEM i jaki mają związek ze zwiększeniem widoczności? Więcej dowiesz się z tego tekstu.

Czytaj dalej »

Czy warto korzystać z gotowych systemów CMS?

Czy warto korzystać z gotowych systemów CMS?

W internecie jest wiele darmowych rozwiązań systemów do zarządzania treścią na stronie (CMS - z ang. Content Managment System). Najpopularniejszymi z nich są Wordpress oraz Joomla. Według statystyk prawie co druga strona w internecie jest oparta o jeden z tych systemów. Czy warto z nich korzystać? Czy jest to dobre rozwiązanie? Jakie zagrożenia są z nimi związane? Na te i inne pytania staramy się odpowiedzieć.

Czytaj dalej »

Optymalizacja stron mobilnych - jak to robić?

Optymalizacja stron mobilnych - jak to robić?

Obecnie szacuje się, że 75% wszystkich użytkowników Internetu posiada urządzenia mobilne i korzysta z nich do przeglądania sieci. Nie zawsze jednak jest to możliwe ze względu na słabo dopasowane do wymogów tego typu urządzeń stron WWW. Czasami nie radzą sobie one z obsługą telefonów i tabletów, co skutecznie zniechęca użytkowników do odwiedzania takich witryn. W jaki sposób więc zoptymalizować stronę pod urządzenia mobilne? Z tego tekstu dowiesz się więcej na ten temat.

Czytaj dalej »

Rozpocznijmy współpracę, która odmieni Twoją markę!

Napisz do nas
Agencja Interaktywna Sun Group - Zapraszamy do współpracy!