Blog Sun Group

Czym jest konwersja i po co ją zwiększać?

Czym jest konwersja i po co ją zwiększać?

Konwersja to temat, który spędza sen z powiek wszystkim właścicielom sklepów internetowych. Cały czas o nią walczą i starają się podnieść jej wskaźnik. Co jednak kryje się za tą tajemniczą nazwą i dlaczego bezwzględnie powinno się dbać o wzrost współczynnika konwersji? Wszystkiego dowiesz się z tego tekstu.

Czytaj dalej »

Jaka jest różnica pomiędzy SEM a SEO?

Jaka jest różnica pomiędzy SEM a SEO?

Marketing internetowy to obecnie element, bez którego nie da się funkcjonować i mieć odnoszącą sukcesy firmę. Niemal każdy przedsiębiorca, któremu zależy na rozwoju, decyduje się na stworzenie strony internetowej i zwiększaniu jej widoczności w sieci. W jaki sposób przebiega jednak ten proces, czym jest SEO i SEM i jaki mają związek ze zwiększeniem widoczności? Więcej dowiesz się z tego tekstu.

Czytaj dalej »

Czy warto korzystać z gotowych systemów CMS?

Czy warto korzystać z gotowych systemów CMS?

W internecie jest wiele darmowych rozwiązań systemów do zarządzania treścią na stronie (CMS - z ang. Content Managment System). Najpopularniejszymi z nich są Wordpress oraz Joomla. Według statystyk prawie co druga strona w internecie jest oparta o jeden z tych systemów. Czy warto z nich korzystać? Czy jest to dobre rozwiązanie? Jakie zagrożenia są z nimi związane? Na te i inne pytania staramy się odpowiedzieć.

Czytaj dalej »

Optymalizacja stron mobilnych - jak to robić?

Optymalizacja stron mobilnych - jak to robić?

Obecnie szacuje się, że 75% wszystkich użytkowników Internetu posiada urządzenia mobilne i korzysta z nich do przeglądania sieci. Nie zawsze jednak jest to możliwe ze względu na słabo dopasowane do wymogów tego typu urządzeń stron WWW. Czasami nie radzą sobie one z obsługą telefonów i tabletów, co skutecznie zniechęca użytkowników do odwiedzania takich witryn. W jaki sposób więc zoptymalizować stronę pod urządzenia mobilne? Z tego tekstu dowiesz się więcej na ten temat.

Czytaj dalej »

Czy warto inwestować w szablony Allegro?

Czy warto inwestować w szablony Allegro

Sprzedaż na Allegro bardzo często przypomina polowanie na klienta. W tym najpopularniejszym serwisie aukcyjnym panuje tak duża konkurencja, że nie do końca wiadomo, jak zachęcić potencjalnego klienta do zakupu. Podstawowym wabikiem jest oczywiście cena, ale czy wygląd aukcji też jest ważny? Z tego tekstu dowiesz się, czy warto inwestować w szablony Allegro.

Czytaj dalej »

Rozpocznijmy współpracę, która odmieni Twoją markę!

Napisz do nas
Agencja Interaktywna Sun Group - Zapraszamy do współpracy!