Blog Sun Group

Remarketing, czyli śladami zaginionego klienta

Remarketing, czyli śladami zaginionego klienta

Jeżeli posiadasz sklep internetowy, zapewne wiesz, jak trudno jest nakłonić klienta do wykonania konkretnego celu na Twojej stronie. Niejednokrotnie bywa tak, że użytkownik przegląda kategorię produktową, dobiera rozmiar oraz kolor produktu a w ostatniej chwili rezygnuje z zakupu i opuszcza stronę. Przyczyn takiego zachowania może być wiele, ale istotniejsze jest to, jak na nowo dotrzeć do tego klienta i sprawić, by dokończył, proces, który zaczął? Tego dowiesz się z poniższego tekstu.

Czytaj dalej »

Poznaj 5 cech dobrych tekstów na WWW

Poznaj 5 cech dobrych tekstów na WWW

Strona internetowa to obecnie podstawa działania niemal każdej firmy. To właśnie witryna jest wizytówką oraz często pierwszym kontaktem, jaki potencjalny klient złapie z Twoją firmą. Ważne jest więc, by content, który znajduje się w serwisie, był wartościowy. Dzisiaj opowiemy Ci o tym, jakie powinny być teksty znajdujące się na Twojej firmowej stronie WWW.

Czytaj dalej »

Kiedy strona one-page jest dobrym rozwiązaniem?

Kiedy strona one-page jest dobrym rozwiązaniem?

Firmowa strona internetowa to podstawa. To wie każdy i nie trzeba o tym przekonywać żadnego przedsiębiorcy. Istnieje jednak kilka możliwości, jeśli chodzi o budowę firmowej witryny. Dwie najpopularniejsze z nich to zwykła strona z klasycznymi zakładkami oraz strona typu one-page. Czym jest i kiedy opłaca się zastosować drugą opcję? Więcej dowiesz się z tego tekstu.

Czytaj dalej »

Jak wybrać domenę strony internetowej?

Jak wybrać domenę strony internetowej?

Nazwa strony internetowej to element, który może okazać się kluczowy w procesie promocji oraz liczby odwiedzin Twojej witryny. Dlatego właśnie domena, którą wybierzesz, powinna być odpowiednio dobrana do charakteru Twojej firmy. Z tego tekstu dowiesz się, jaka powinna być dobra domena strony internetowej.

Czytaj dalej »

Słownik pojęć internetowych

Słownik pojęć internetowych

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że w trakcie rozmów z klientami czasem zdarza nam się używać słów, które niewiele mówią naszym rozmówcą. To zrozumiałe. Specjalistyczne zwroty, którymi posługujemy się w naszej branży mogą brzmieć obco. Dlatego też postanowiliśmy rzucić nieco światła na niektóre pojęcia, aby każdy mógł zrozumieć o czym mówimy.

Czytaj dalej »

Rozpocznijmy współpracę, która odmieni Twoją markę!

Napisz do nas
Agencja Interaktywna Sun Group - Zapraszamy do współpracy!