Kampanie reklamowe realizowane przez system Google AdWords przynoszą bardzo konkretne efekty i są chętnie wybierane przez właścicieli biznesów, działających w Internecie. Dzisiaj opowiemy Ci, jak zachować porządek na koncie AdWords dzięki zastosowaniu etykiet.

 

Porządek musi być

Jeśli prowadzisz dużo kampanii i zauważasz w swoim działaniu pewnego rodzaju chaos, koniecznie musisz sprawdzić etykiety. Dzięki tym małym elementom będziesz w stanie pogrupować konkretne elementy na swoim koncie. Wpłynie to na usprawnienie działań i nie pozwoli Ci zagubić się podczas zakrojonych na dużą skalę działań.

 

Czym dokładnie są etykiety?

Etykiety Google AdWords to narzędzia do grupowania elementów takich jak: słowa kluczowe, kampanie, czy chociażby grupy reklam. W przypadku sklepów internetowych etykiety przydają się w konieczności porównania wyników sprzedażowych dwóch kategorii produktów. Dzięki etykietom możesz również sprawdzić, jak sprzedaż kształtuje się w konkretnych lokalizacjach. Etykiety pozwalają więc na szybkie i efektywne pozyskanie interesujących Cię informacji.

 

Jak korzystać z etykiet

Na samym początku etykiety i korzystanie z nich może wydawać się nieco skomplikowane. Szybko jednak okazuje się, że to nie jest to tak trudne, jak mogłoby się wydawać. Musisz tylko zapamiętać, że etykiety nie są automatycznie przejmowane przez konkretne elementy Twojej kampanii. Musisz więc dla każdego z nich zastosować etykietę ręcznie. Istotne jest zrozumienie, że te elementy pomocnicze odnoszą się tylko samej kampanii, a nie do fraz kluczowych, czy grup reklam jej podlegających.

 

Dlaczego warto korzystać z etykiet?

Przede wszystkim dlatego, że porządek na koncie AdWords to porządek w kampaniach i efektywniejsza praca. Bez etykiet szybko możesz zgubić się w rozbudowanych działaniach, które są realizowane wielotorowo. Dodatkowo dzięki etykietom możesz szybko dostać się do kluczowych dla Twoich poczynań e-marketingowych.