Jesteś właścicielem małej lub średniej firmy i zależy Ci na poszerzeniu grona lokalnych odbiorców? Google przygotowało coś właśnie dla Ciebie. Chodzi o bezpłatną usługę Google posts, która pozwoli Ci dotrzeć poprzez wyszukiwarkę do stałych klientów i poinformować nowych odbiorców o promocjach, produktach i wydarzeniach. Z tego tekstu dowiesz się czym dokładnie jest usługa Google posts i jak z niej skorzystać.

 

Czym jest Google posts?

Posty Google to nowa usługa, która umożliwia publikację krótkich wiadomości zbudowanych z tekstu oraz zdjęć. Tekst jest wyświetlany bezpośrednio w Twojej wizytówce Google Moja Firma, znajdującej się w wyszukiwarce oraz mapach Google. Usługa jest skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw, które nie posiadają stron WWW. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, by z Google posts korzystały również więksi gracze.

 

Co zyskujesz korzystając z Google posts?

Posty Google niosą ze sobą wiele zalet. Najważniejsze z nich to łatwość w:

  • informowaniu klientów o specjalnych ofertach, promocjach,
  • zachęcaniu do skorzystania z oferty,
  • promocji wydarzeń Twojej firmy, odbywających się w okolicy,
  • udostępnianiu rezerwacji biletów, noclegów oraz dedykowanych newsletterów,
  • poinformowaniu o sytuacjach nadzwyczajnych (jednorazowej zmianie godziny otwarcia firmy itp.),
  • promowaniu ofert pracy.

 

Czy to wszystko?

Najważniejszym atutem usługi Google Moja Firma jest jednak jej dostępność oraz brak jakichkolwiek kosztów. Dodatkowo udostępnione dane pojawiają się w wynikach wyszukiwania, co znacznie poszerza grono odbiorców. Dzięki takim udogodnieniom masz szansę na bardzo szybkie dotarcie do potencjalnych klientów oraz skuteczną komunikację. Zwiększasz również swoją widoczność w wyszukiwarce Google, co może przełożyć się na wzrost ruchu na stronie.