Marketing internetowy to obecnie element, bez którego nie da się funkcjonować i mieć odnoszącą sukcesy firmę. Niemal każdy przedsiębiorca, któremu zależy na rozwoju, decyduje się na stworzenie strony internetowej i zwiększaniu jej widoczności w sieci. W jaki sposób przebiega jednak ten proces, czym jest SEO i SEM i jaki mają związek ze zwiększeniem widoczności? Więcej dowiesz się z tego tekstu.

 

SEO? Co to takiego?

SEO to działania, które mają celu zoptymalizowanie witryny i sprawienie, że roboty indeksujące będą patrzeć na nią łaskawym okiem i umieszczać wysoko w wynikach wyszukiwania. W skład SEO wchodzi poprawa kodu źródłowego strony, tworzenie treści nasyconych słowami kluczowymi i odpowiednio zaprojektowanych oraz uzupełnianie meta tagów takich jak title czy description. SEO jest to więc dopracowywanie witryny pod kątem technicznym.

 

A co z SEM?

SEM (Search Engine Marketing) to z kolei nic innego jak marketing prowadzony w wyszukiwarce internetowej. SEM jest szeregiem działań promocyjnych takich jak prowadzenie świadomej kampanii linków sponsorowanych, pozycjonowanie i działania SEO. SEM jest terminem o wiele szerszym i zawiera w sobie wszystkie działania obejmujące pozycjonowanie stron internetowych oraz inne elementy mające na celu zwiększenie widoczności marki w Internecie.

 

Co zyskasz stosując działania SEO i SEM?

Marketing internetowy ma za zadanie przynosić określone efekty. Decydując się na tego typu praktyki, możesz liczyć na:

  • zwiększenie widoczności,

  • lepszy odbiór Twoich reklam,

  • precyzyjne targetowanie przekazu,

  • szybkie efekty w postaci np.: lepszej konwersji.

 

Zdecyduj się na fachowców

Działania SEO i SEM są bardzo ważne w promowaniu Twojej witryny, dlatego powierz je w ręce profesjonalistów, którzy wiedzą jak zwiększać widoczność stron WWW. Tylko profesjonalna agencja SEM da Ci możliwość osiągnięcia realnych efektów.